Reserva Real

Vi Reserva DO Penedès 2004
75 cl
camion

Entrega estimada entre el y el

paquete

Enviament gratuït per a comandes superiors a 80€

CARBON NEUTRAL DELIVERY: Amb cada compra a la nostra web fas d'aquest planeta un lloc més sostenible
utilities/banner-info

Fitxa tècnica

Nom

Reserva Real

Varietat

Cabernet Franc, Cabernet Sauvignon, Merlot

Celler

Familia Torres

Grau alcohòlic

13.50

Envelliment

Reserva

Anyada

2004

Denominació d'origen

DO Penedès

Conté sulfits

Si

Envelliment

Permaneció 18 meses en crianza de barricas nuevas de roble francés de grano fino.

Gastronomía

Excelente con los platos de carne, como los asados o los estofados típicos de la cocina mediterránea, guisados en salsa de tomates y pimientos o cocinados con hierbas y especias aromáticas( tomillo, orégano, romero, laurel y pimienta).

Procedencia

Reserva Real nació tras la visita de su majestad el Rey emérito Juan Carlos I a nuestras bodegas el año 1995, y se trata de uno de los vinos más exclusivos y de producción limitada en España. Se obtiene de las mejores uvas de cabernet sauvignon, cabernet franc y merlot de nuestra pequeña viña Les Arnes.

Nota de Cata

Intenso color rubí con matices caoba. Aroma intenso y complejo: compota de frutas de bosque (moras), vainilla y cuero. Paladar hedonista, sedoso y con volumen en el que se aprecian las notas de confitura y otras de regaliz y de pan tostado.

Descripció

Les vinyes de Santa Maria d´Agulladolç, altes terres presidides per una ermita romànica del segle XII, es cultiven ceps vells de Cabernet Sauvignon i Merlot. Els sòls de llicorella, terra molt fina, produeixen petites collites d’un vi excepcional que, posteriorment, només es gosa arrodonir en bótes noves de roure francès dels boscos de Nevers.

Bodegas